Tuesday, July 13, 2010

kehidupan+akhir sem+abis blaja

make bermulelah satu kehidupan diakhir2 semester sebelum meninggalkan uthm...hmmm aku tanye diri ku..ape yg aku dah wat kat uthm nieyh???? ape sumbangan aku ek??? persoalan ni dah lame timbul kat benak aku setahun lepas...jadi aku sure xmo sie2kan mase yg ade kat uthm nieyh untk x buat ape2....
baru2 ni aku dah join melaksanekan satu tugas penting iaitu sebagai unit teknikal untuk peralatan sempena mahasiswa baru yg masuk kat u aku nieyh...hmmmm penat + letih+ lelah+ x ckup tdo+ komitmen..n macam2 lagi.....
walaupun keje dibwah tekanan..yelakan..aku kene laksanekan tugas teknikal untuk sesi bebudak diploma...mmg susah nk gmbar kepritan nye tapi bile dah abis program nieyh aku rse rindu gile nk jadi unit teknikal lagi....:(.....ape bley buat.... walau pepe pun, aku berpuas ati ngan achievment aku n aku dah laksanekan salah satu impian aku nk bagi sumbgn untuk u aku sblum aku abis.....
habis je MHS, aku terus laksanekan satu lagi program.....tayangan amal piala dunia akhir di dataran penyu...mak aiiii kemain besar lagi skrin layar nk kene pasang...seb bek kitorang (teknika unit) just naikkan saje..bukan skru2..kalo x....patah pinggang beb...
semase menjayakan program ni....persiapan sblom start event adelah sperti tiup belon,, wat banner, n ++++....hepi n kurang pressure keje kalo nk di bandingkan dgn keje mase MHS...

No comments:

Post a Comment