Thursday, July 15, 2010

Im LeaviNg u TonitE~

leaving???? meninggalkan??? sape??? haaaaa...bukan pe pon....weekend ni aku nk gi somewhere area2 johor jugak...sambil berkursus kite makan angin le sket kan...dgar kabar nyer tempat ni best n sesuai untuk release tension n segale msalah2 yg timbul....tension ngan keje..tension ngan diri..tension ngan confession...tension dgn seglanya...hmmm orait gak tue

maybe bleh crik ilham untuk setelkan PSM2 aku yg delay2 nieyh....adoiiiii..ape2 pon aku kene realese jugak tension n after come back bru lah aku bleh katekan bermula sem yang baru...
maklumlah penat MHS x abis lagi....org da abis MHS aku still lagi wat keje saki baki yang tinggal..tapi x lah susah pon...

FYI aku akan update n post tempat yang aku gi nieyh pas saje aku pulang ke tanah air uthm ni k...yela...aku sendiri pun x penah gi tempat nieyh...mane la tau tempat ni best gile,bley la aku suggest kat korang....pape pon..I have to pack rite now....see ya

No comments:

Post a Comment