Thursday, July 22, 2010

LeTs UnpLuGgeD~

<>Hye semua... jom kite jamm lagu nieyh....mmg best...special thanks kpd my fren yg introduce lagu nieyh mase kat pantai Penyabong Mersing... mase dgr lagu nieyh...aku trus crik kord guitar kat website MalayOlga. layan jugak bile men ngan guitar kapuk sorang2 kat bilik lagu nieyh..so enjoy... (~_~)

Pesanan Buat Kekasih by spring





Am Dm
Sewaktu kau melangkah
G C
Meninggalkan diriku
F Dm
Sebaknya rasa di dalam dadaku
E
Menahan titis air mata

Am Dm
Ingin aku berpesan
G C
Kepadamu kekasih
F Dm
Sekiranya engkau merinduiku
E Am
Hubungilah aku di sini

Dm G
Jika ada kesilapanku
C F
Maafkanlah diriku oh sayang
Dm E
Dan izinkan aku bertanya
Am
Mengapa kau berubah hati

Dm G
Kiranya kau ada penggantiku
C F
Tetapi hidupmu tak bahagia
Dm
Relaku memaafkanmu
E
Dan menerimamu sayang

Am Dm
Walaupun hatiku kau lukai
G C
Namunku masih menyayangi
F Dm
Kerana sehingga waktu ini
E
Cintaku masih untukmu

Am Dm
Oh sayang di mana kau berada
G C
Janganlah kau lupakan aku
F Dm
Ingatlah aku walau sesaat
E Am
Seorang insan yang terluka

Am Dm
Ingin aku berpesan
G C
Kepadamu kekasih
F
Kiranya engkau
Dm
Resah dan tak lena
E Am
Itulah hembusan rinduku


*untuk position kord yg lebih terperinci sila layari link web MalayOlga


No comments:

Post a Comment