Friday, March 18, 2011

SaLam SeJahTera

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha pengasihani.........

salam kepada semua..setelah sekian lame aku x bermonolog didalam blog ini akhirnye ku temu jua sinar untuk tenaga ku menggerakkan jari jemari untuk menaip madahan yang sekian lame aku x kunjungi ini........

hampir 3 bulan aku x menjenguk blog JenNy nie....almaklumlah..........

busy dan ketika itu aku menjalani latihan praktikal......... ( ceh alasan jerk)

alhamdulillah...abis jugak LI (latihan industri ) aku di PPK technology sdn bhd....bermacam pengalaman, seronok, pahit, manis , masam, masin dan pelbagai lah.....bnyk jugak yang aku belajau di sini bersame staf & rakan2 trainees yang lain......

hampir 3 bulan aku x post kat blog nieyh....hmmmmm nmpaknye akan ade bnyk entry yang perlu aku sumbatkan dalam JenNy nieyh..... wait n see yea........x pun..maybe xde langsung entry ape2 pas ni....its depend.........

terlalu bnyk isu, opinion ++ lagi yang aku nk post...tapi apsal bile start menaip jerk trus hilang satu satu..kah kah..apekah ini sume???? poning den nak explain eh....apo2 pun....ekau tggu jo lah...baco jo....

1 comment:

  1. bro,nk tnye praktikal kat ppk ok x?
    elaun mcm mana?
    aku dpt praktikal kat situ,start 16 may ni

    ReplyDelete