Friday, March 18, 2011

::PeRfoRmAncE ::

bile bercerite tentang performance....aku nk share kat korang sikit...pada ari jumaat malam sabtu lepas, last day kitorng seronok same2 sblm pulang ke tempat masing2 ( de presentation LI kat U)
disebabkan lambat nye pasal...DW da full (10.00pm)...kalo de pun kene book la kul 11 or 12 de kosong..mati ini mcm lor

aku, azri, rizal n zuki mencari2 tempat len yg ade bley karok la pe lagi.......azri come out ngan satu idea...... D'Ori99........fuhhhh terbaik.........3 jam rm15.00....boley la...dr xde kan...

berbalik ngan cite performance.....aku x sangle bley perform untuk lagu di alam fana cinta- fotograf....tp kali ni lagu ni arwah bro shamrin ft ngan rahmat mega......check dis out.....



mmg perform, tarik kaw2.......aku pun pelik...da lame da practice lagu nieyh...asik kantoi bab tarik but malam tue performance terbaik.... so untk lagu nieyh aku amik part arwah bro shamrin n zuki part rahmat...mmg steady abis...... hope bley karok ngan korang lagi next time..... maybe bulan 11 kot.....konvo.........

lunak tul suare bro shamrin.......terbaik la bro..al-fatihah untuk bro.......lagu di alam fana cinta mmg penuh penghayatan......maklumlah...juare anugerah lagu tahun bape ntah x ingat.... xpenah tau lak de lagu die yg ft ngan rahmad..ape2 pun rahmat mega pun terbaik.......nyaring + mantap... ok sume..enjoy

No comments:

Post a Comment