Friday, March 18, 2011

BesT K-SoNg

Tiara-Kris



K-song???? pe tue?? K-song aku define sbg karaoke song..... dah pandai wat istilah sendiri nieyh....
so lagu Tiara -kris adelah antara lagu feveret untuk aku karok.......thanks to azrai coz pkenalkan aku kat lagu nieyh time raye kedue taun lepas... (org gi beraye ko gi karok..apo kono eh ni jang)

pada mulenye lagu ni mmg agak payah gak kat bahagian last
"oh tiara..pedihnya..dapatkah kau merasakannya...oh tiara....ohhhhh"

berkat kesabaran + training... (ecewah...) berjaye gak perform 100% lagu nieyh...tp ngan syarat lagu ni aku kene perform pas karok 3-4 lagu ( untk kasi sore serak basah skit) maklum ler vokalis ni kan serak2 basah voice dier.... ape2 pun...lagu tiara mmang menggamit suatu kenangan di zaman persekolahan....dan x lupe zaman ketika menuntut di universiti pun boleh gak di aplikasikan..kah kah kah....

lagu tiara mmg x terlepas untuk aku dgr mase drive JenNy.... komfirm mesti dgr nyer... mmpu mengimbau kenangan lalu...........eh tertaip perkataan "kenangan lalu" teringat plak kat Flybaits-kenangan lalu pulak ye.... orait next post telah mari idea....... :)

No comments:

Post a Comment