Thursday, August 12, 2010

JoM BeRaKusTiK~

lagu ni aku refresh time kat Pantai Penyabong Mersing.
Time tue kitorang karok kt warung pas abis posmortem
MHS n nk release tension... salah sorang kawan aku
karoks lagu nieyh di tontoni oleh encik2 polis n org2
kampung kul 3.00 pagi...

TIARA-KRIS


Em B
Tiara menggamit kenangan zaman persekolahan
B Em
Tiara ku mimpi kita bersanding atas kayangan
E7 Am
Seakan bisa ku sentuh peristiwa semalam
Em B
Di malam pesta engkau bisikkan
C B
Kata azimat ditelinga




Em B
Kita terpaksa berpisah untuk mencari arah
B Em
Kita dipukul ombak hidup alam yang nyata
E7 Am
Engkau jauh meniti di puncak menara gading
Em B
Yang menjanjikan hidup sempurna
C D
Tapi aku hanya tunduk ke bumi
Em
Hidup tertekan



(chorus)
E Am
Jika kau bertemu aku begini
B B
Berlumpur tubuh dan keringat membasah bumi
Em Am
Di penjara terkurung terhukum
D G
Hanya bertamankan sepi


Am Em | Am Em
Bisakah kau menghargai | Bisakah masih bisakah
C D Em | C D Em
Cintaku yang suci ini | Engkau hargai cinta ku lagi



Am Em B Em
Oh tiara, pedihnya, dapatkah kau merasakan
Am Em C D Em
Oh tiara, pedihnya, dapatkah kau merasakannya
Em
Tiaraaa...



model v/clip : Julia Hana Kamarudin :)

2 comments:

  1. ahaha...aku try lagu ni layan jgk kat bilik sowang sowang,....

    ReplyDelete
  2. hohohoho.....menggamit kenangan zaman persekolahan katekan

    ReplyDelete