Thursday, December 16, 2010

salam semua

pertama sekali...bersukur kehadrat ilahi kerana kite mampu bernafas di bumi pinjaman dari yang esa....
rasanya sudah agak lame aku x berbloging ni...maklumlah.......kesibukan yang x terhingga dengan tesis, final exam, + +
lantas.......blog jenny telah dilupekan.................
terdapat beberape berita baik dan ade juge berita x baik yang ingin disampaikan kat readers sume...
pertame skali mengenai berita baik.........
syukur....segala penant lelah dan pengorbanan yang tanpe jemu aku berjaye juge mengharungi pengajian ijazah sarjana mude dalam bidang kejuruteraan elektrik dan elektonik...... diharapakn latihan praktikal aku akan berjalan dengan lancar dan seronok....
kedua berita x baik...............
sedih + x best bile da abes blaja.......lepas ni da x jumpe + borak2 + gurau2 lagi dah ngan diorang2 ni...especially housemate (aku xde roomate), classmate, + kawan2 se-batch yg lain....
bile lagi la boley jumpe ngan korang2 sume ni lagi ek....?????????? dont know lah......

Terime kasih diucapkan kepada semua yang telah bnyk berjasa pada aku selama aku belaja kat uthm ni....pensyarah, tutor, dekan, ketua jabatan, dan lain....... much2 thank u di ucapkan pada supervisor psm aku...PROF MADYA DR MOHAMAD NOR B MOHD THAN yang bagi aku A- dalam psm 2 n psm 1 aku..walaupun bnyk kali draf anto kat die....ade2 je nk kene betulkan..aiseyyyyyy org len sume sete da da ley wat hard cover..aku je yg tercicir.... berbaloi gak aku duk lame kat taman kelisa ni ( prof xde gi holiday seminggu) menuggu prof untk t/tangan tesis aku......

akhir sekali.....majulah asukan bola sepak malaysia......... (game yg menarik, tactical yang bagus, formation yang mantap) i like

No comments:

Post a Comment