Thursday, December 16, 2010

PeRnahKah AndA?

soalan dari tajuk post aku ni merujuk kepada pernahkah korang meminati cikgu korang mase skolah dulu2......biasenye minat kat cikgu praktikal.......hehehehehhe.....asalkan cikgu praktikal masuk mengajar kat sekolah kite je...ha mule la mate ni x ley nk duduk diam..asyik nk tenung je cikgu praktikal tue ( sbb cun kan) kih kih kih.........

ketika di skool teknik dulu ade seorang cikgu praktikal ni mengajar kelas aku subjek ukisan kejuruteraan.......mmg melecun lah.......jadi seperti biase lah..hati jd bunge2 la ape lagi....susah aku nk expresskan......jadi apebile terdenga lagu dari band khaifah ni.......teringat zaman di skool teknik dulu.......ok ape kite kite layan lagu khalifah-cikgu ayu



amacam? lagu ni dari album terbaru khalifah iaitu "Ni Hou Ma"....ape yg aku nk share kat sini mengenai muzik khalifah skunk ni adelah diorang sudah ade level or class muzik diorang sendiri....dah x ala2 jinbara lagi...sungguh syok..........tahniah harry + yabang + khalifah........

xlupe lagu ni aku dedikasikan kat fahny khalid...(encik femy) kerana alhamdulillah dijodohkan dengan seorang cikgu (perhap name nye cikgu ayu gak la) :) hope fahmy jemput aku time nk kawen ye..... muar ngan mlake dekat jerk......kih kih kih....ok...slamat mndengar skali lagi lagu ni.....

No comments:

Post a Comment