Monday, April 4, 2011

::: SporTs:::

didalam keadan tidak berbuat ape2 ni....apekah perkara yang sesuai dilakukan????
sport?? @ sukan???betul gak tue....amat sihat dan berfaedah...namun aktiviti sukan yang bagaimanakah dirasekan sesuai....???
aku suke men futsal...antara men futsal n men bola sepak...., futsal lagi best...xpyh lari jauh2 tp men futsal perlukan stamina yang bnyk coz kite akan turun naik turun naik satu court....aku nk tanye pendapat korang...ok ke kalo bersukan pada waktu malam?.....kebiasaannye aku akan men futsal start dalam kul 9.30 ...sometmes continue ngan team lain smpai kul 1 am!!!!!

secara keseluruhannye...game ni men sekali dalam seminggu dan kite akan men secara extrim n aktif ( mean that we put a lot of effort to score and defend).....apekah sukan yang aku main ni sihat??? sbb pas balik men futsal badan da letih n minum2 n blk rumah tdo....mcm mane dgn penerimaan badan kita..adekah bersukan di waktu malam ini akan mengganggu badan kite dalam membaiki sel2 tisu yang baru....????

so aku perlukan opinion dari korang.....salam

No comments:

Post a Comment